#2016-10-20 03:23:53 

Mental89

Użytkownik

Czytałem w ostatnim czasie bardzo dużo na temat domów wykonywanych ze szkieletów. Niektórzy mówią, że to bardzo dobra alternatywa dla tradycyjnego budownictwa, bo jest stosunkowo tańsza od tradycyjnie budowanych domów. Nie znam się w tym temacie i chciałbym zapytać czy to prawda. Czy to się w ogóle opłaca.
#2016-10-20 06:06:31 

FLUX123

Użytkownik

Też trochę czytałem na ten temat, bo przymierzam się do postawienia domu na swojej ziemi. Ale oprócz czytania skonsultowałem się także z kilkoma budowlańcami. Oni twierdzą, że to doskonałe rozwiązanie, które sprawia jednak, że oni mają mniej pracy. Takie domy stawia się bardzo szybko, podczas gdy tradycyjnie nawet kilka miesięcy :))))
#2016-10-20 07:13:03 

gaderypoluki

Użytkownik

No to nie ma się co dziwić, że oni nie propagują tej formy budowlnaje. Znam ten rodzaj domów od podstaw. Przez wiele lat mieszkałem w Stanach Zjednoczonych i tam generalnie tylko w ten sposób buduje się domy. To oszczędny narow, który liczy każdego dolara. Więc wiecie musi się to opłacać :)))
#2016-10-20 09:36:23 

Mental89

Użytkownik

No właśnie a Ameryce to wieszkosc budynków powstaje z gotowych paneli…
#2016-10-20 12:32:36 

Liza

Użytkownik

Wszystko o tej technologii znajdziecie tutaj http://proekoart.biz/technologia/, fajne jest to, że po postawieniu takiego domu ktos kto nie zna się na budowlance nie będzie w stnie stwierdzivc, czy ten dom zostal postawiony z cegły czy raczej z drewna. Można z nim robić praktycznie wszystko to co z tradycyjnym domem.
#2016-10-20 13:11:43 

Wila

Użytkownik

Ja tam za dużo z takim domem to nie chciałabym robić. Mi funkcja mieszkalna w zupełności wystarczy :) A tak na poważnie, to głównym atutem takiego budownictwa według mnie jest to, że te domy bardzo szybko powstają i gwarantują taki sam komfort mieszkania, jak w murach.
#2016-10-20 14:40:34 

Lupin

Użytkownik