#2016-09-07 05:18:28 

Mia

Użytkownik

Posty: 90

Skąd: Hrubieszów

Wiek: 34

Szukam pomysłów na zagospodarowanie małego biura w firmie. Jak ustawić szafki, co zrobić, żeby zyskać miejsce. Przeniesliśmy się własnie do nowego, większego biura, jednak dokumentów i innych rzeczy jest naprawde sporo, nie ma gdzie tego trzymać, dlatego szukam jakiś oryginalnych pomysłów na zagospodarowanie przestrzeni i zyskanie dodatkowego miejsca.
#2016-09-07 06:39:12 

Lucy

Użytkownik

Posty: 100

Skąd: Katowice

Wiek: 26

Hej, przede wszystkim pomyśl o jakiś fajnych regałach, w których to wszystko się pomieści. Jest dużo ciekawych rozwiązań w internecie, i nie mam tu na myśli tylko IKEI, ale też takich meblach specjalnie dedykowanych właśnie różnym firmom. Jest na przykład sporo mebli typowo magazynowych z różnymi funkcjami, typu regały przesuwne, które można w dowolnej chwili pszesunąć czy rozsunąć, żeby mieć dostęp do wszystkich materiałów, dokumentów itp rzeczy, które trzeba mieć pod ręką. Generalnie oferta jest naprawdę spora, więc na pewno bez problemu coś odpowiedniego znajdziesz :).
#2016-09-07 08:41:38 

Mia

Użytkownik

Posty: 90

Skąd: Hrubieszów

Wiek: 34

A możesz podać jakiś przykład takich mebli biurowo-magazynowych?
#2016-09-07 10:34:02 

Lucy

Użytkownik

Posty: 100

Skąd: Katowice

Wiek: 26

Możesz zajrzeć o tutaj http://www.polskie-szafy-metalowe.pl/szafki-metalowe/. Ja akurat mam małe biuro i takie szafki metalowe na dokumenty. Są solidne, się nie brudzą i nie kurzą, i też estetycznie wyglądają, tak właśnie bardziej biurowo i firmowo niż zwykłe meble z marketu.
#2016-09-07 11:54:48 

Mia

Użytkownik

Posty: 90

Skąd: Hrubieszów

Wiek: 34

Tylko sie zastanawiam ile to będzie kosztować. Koleżanka od firmy namawia mnie na jakieś meble z wyprzedaży, bo marudzi mi, że po co wydawać pieniądze na nowe szafy, jak można dostać używane, ale mi się wydaje, że jednak pierwsze wrażenie jest bardzo ważne i wyposażenie biura powinno się nowocześnie prezentować, a nie składać z przypadkowych mebli.
#2016-09-07 14:17:11 

Lucy

Użytkownik

Posty: 100

Skąd: Katowice

Wiek: 26

Masz rację jak najbardziej. Uważam, że na starcie jednak trzeba trochę zainwestować w to „dobre wrażenie”. Z takich ciekawostek to ta firma, co ci podałam, czyli Galter, robi też inne meble, na przykład kasy pancerne, sejfy na komputery, sejfy na broń itp. Na pewno też warto mieć coś na cenniejsze dokumenty. ;)
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015