#2016-03-01 12:10:38 

FLUX123

Użytkownik

Posty: 90

Skąd: Sosnowiec

Wiek: 37

Cześć. Słyszałem od znajomych, że marketing internetowy działa cuda. Według nich, na Facebooku z łatwością można dotrzeć do grupy docelowej. Prowadzę z kolegą firmę i myślimy nad rozszerzeniem działalności. Chcemy podjąć drobny krok naprzód – założyć profil firmowy na Facebooku. Co sądzicie o tym pomyśleć?
#2016-03-01 13:56:11 

Mental89

Użytkownik

Posty: 96

Skąd: Giżycko

Wiek: 26

Widać, że polegasz jedynie na opinii znajomych i nie do końca jesteś przekonany o słuszności tych opinii. Skoro jesteś niepewny, przypuszczam że nie zarządzałeś nigdy profilem firmowym. Wiedz, że prowadzenie fan page to nie jest taka prosta sprawa, ale z pewnością się to opłaca. Każdy się kiedyś uczył, więc wierzę, że z biegiem czasu nauczysz się praw, jakie rządzą wirtualną rzeczywistością.
#2016-03-01 14:17:40 

gaderypoluki

Użytkownik

Posty: 52

Skąd: Mielec

Wiek: 29

Twoi znajomi mają rację, reklamy na Facebooku to olbrzymia szansa dla firmy, pod warunkiem, że robi się to w sposób świadomy. Nie tracił bym czasu na naukę obsługi profilu firmowego, a zamiast tego zleciłbym to zadanie profesjonalnej firmie, która świadczy tego typu usługi.
#2016-03-01 15:20:52 

Tasza

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Szczecin

Wiek: 22

Wynajęcie firmy do obsługi profilu firmowego to strzał w dziesiątkę. Wówczas nie stracisz czasu na to, by uczyć się obsługi Fanpage, ponadto tutaj będziesz miał zysk od samego początku – profesjonaliści bowiem doskonale wiedzą, jak dotrzeć do grupy docelowej. Ja bym zaryzykowała – nie ma co brać się do czegoś, na czym się totalnie nie znasz.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015